יום שני, 17 בנובמבר 2008

רפלקציה:
עשיתי עם הילדים תרגול על נוסחת אנרגית התנועה, את האמת הופתעתי לראות שעניין מ/שעה לא סבך אותם כמו שציפיתי , שיתפו פעולה , עשיתי גם המון תרגילים שמסביר את התלות במהירות ובמסה והרגשתי שהיה מובן , אבל העניין שהמהירות יכולה להשפיע יותר אני חושבת שלו הבינו מספיק טוב למרות שעשו את החישובים!!
וגם כן פתרנו את המבחן שהיה ביחד והסברתי חלוקת הציון.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

יופי. אני שמח לראות שלמרות החשש שלך מהעיסוק בהמרת יחידות הצלחת לעשות זאת באופן שהתלמידים הבינו, זאת למרות שגם אני הבעתי חשש מסוים מהמעבר מקילומטר לשעה למטרים לשניה. לדעתי, למרות שזהו עניין חשוב, הרי שהוא משני בחשיבותו. העיקר היא הבנת אנרגית התנועה, אבל אם הצלחת לעשות זאת, כל הכבוד לך.
אני מבין שהתלמידים התקשו בהפנמת השפעת המהירות על אנרגית התנועה. אם יש עניין חשוב, הרי הוא עניין זה. לכן אני מציע שתמשיכי לדון בכך ולתרגל עניין זה גם בשיעור הבא.

בברכה

יורם